Wednesday, December 31, 2008

Happy New Year!!

Here are my first paintings listed for the New Year. "Little Red" and "Polar Bears". Sarting at .99 with Free Shipping. You can't beat that.
























Now, for a most important update on Tamale and Kitten. They are inching closer and closer!


Happy New Years!!
Jennifer



17 comments:

Jenny said...

Love the new paintings. AHHH, look at the poopers sleeping on the bed. THat is so precious. I am so thrilled they are cool with each other!~

Jenny said...

Oh, forgot. I did not want to share this on my blog, incase I did not get him. I put in for bids on a kitty at petsmart. He came from a shelter. Male tabby, so sweet. Dave is not gonna be thrilled, but I wanted another kitty so that when people come over they can have a nice one to pet..shadow is too picky and does not like anyone but us.

If I get him I am gonna have fun seperating and doing all the proper training so shadow doesn't become a terror!

I will share if I get him...otherwise I may just try to tame some outdoor kitty...gosh that should be interesting!

Pease Porridge said...

Oh, I hope you get him and it all works out. That is exactly how it is here. It kind of takes the pressure off Tamale. She is older and set in her ways, so the kitten is nice for the kids and guests. Ha ha. Now Tamale can just lay back and retire from those duties. Hee hee.

Becky said...

I love the painting of red riding hood.Its sooo cute.The cats lol, funny.lol@Jennys comment the POOpers.haha Happy New year to you!

Lisa Lectura Creations said...

Adorable new paintings Jennifer! Love the textures too! I'm glad that your kitties are getting closer. Happy New Year!

Hugs,
Lisa :)

Jenny said...

Wow, thanks so much for posting those. Looks nice! All the support is really helping me feel better emotionally too, that there are people like you who care.

P.S. everytime I look at this kitty pic I wanta curl up with them...lol

You better watch your paint! The may tag team ya...that is funny.

Share some video's of the kitties sometime. I love watching them!

MyBlueHeaven said...

Oh it's so good to see Tamale relaxed by Kitten.

Sonia said...

Jennifer,

Love the paintings...Happy New Year!!

The kitties are so sweet.

Sonia ;)

Leticia said...

Hi Jennifer, the pics of your kittys are bringing tears to my eyes.-Thank so much for the comment left on my blog. Wishing you and your family a very Happy New Year!

Cinzia said...

Hello!!! happy new year!!!
Adorable this paintings!!!
Hugs,
Cinzia

Lisa Lectura Creations said...

Again, Wishing you a very Happy New Year!!!

Fantastic Figments said...

Little Red is soooo awesome love this piece. What did you use for texture that is fun! Looks mysterious just the way I like it!

Hope you New Year is off to a bang!

Your kitties are soo cute I really want one but I don't think my baby birdies would like it

Smooches,
Steph

Fantastic Figments said...

Ya my mom is great :) If I ever want to turn all this into a success I have to get some helping hands. I just can't seem to find the time.

I have two little keets named Lola (my older bird) and Petey (Adam named him). They are sooooo much fun and I love them. A little noisy at times but that is just because they are happy!

Lisa Lectura Creations said...

Hi again Jennifer! Thanks for sharing my giveaway on your lovely blog! I'll make sure to add your 2nd entry! Have a great weekend! Lisa :)

Azul Valentina said...
This comment has been removed by the author.
Azul Valentina said...

Hi Jennifer,

I just gave you an award, I hope you have a great year!
Hugs
AV

Jenny said...

Hi again. I left you another blog award. heehee